dimecres, 22 d’abril del 2009

MÚSIC DEL MES. SILVIA PEREZ

Crec que tots els que vam assistir a la classe, col·loqui, concert ... de la Sílvia Perez, vam quedar seduïts per la seva proximitat i sobretot per la seva veu. El silenci i l’ambient que vam tenir a l’aula, encara que seria més correcte dir la màgia que va crear amb els matisos de la seva veu, van arribar a uns alumnes que van ser els primers sorpresos en sentir que una musica que no coneixien els pogués despertar tantes sensacions.

En els comentaris que m’han fet arribar no hi ha cap que digui que no es va sentir emocionat. El clima proper amb el que ens va transmetre les seves experiències ha fet veure als nois la importància de fer el que a un li agrada, i que això comporta un esforç personal (treball, formació i estudi) però que sempre val la pena.

Cap dels que vam escoltar la seva veu ens vam quedar indiferents davant una experiència molt personal i emotiva. A tots ens va saber a poc


LAS MIGAS. LA TARARA


SILVIA PEREZ i DAVID HANG. LOCA


CORAÇAO MATERNO

Aquí us deixo les adreces on podeu escoltar més cançons
www.myspace.com/silviaperez
www.espacioblog.com/silviaperezcruz
http://www.lasmigas.com/

3 comentaris:

Mercè ha dit...

Me ha parecido realmente bien, que se haya podido organizar esto. Creo que es algo interesante que enriquece a los que lo ven, motivan a aquellos que les gusta la música y, aunque en menor grado, también motiva a aquellos que no quieren trabajar como músico, gracias a que ven una persona que ha llegado trabajando, esforzándose a donde ha querido.

Mercè ha dit...

Hoy fue una experiencia muy bonita para mi, poder ver a Silvia Perez y escuchar la voz tan hermosa que tiene y sobretodo la cultura que tiene sobre la música, tiene un talento muy especial que llega a transmitir lo que canta. Es muy simpática y agradable. Yo creo que Mercè ha hecho una buena elección al escogerla a ella para que nos pueda mostrar la música, porqué es una chica que sabe mucho sobre música.
Bueno finalmente decir que nos ha gustado muchísimo y espero volver a verla así tan cerca.

Mercè ha dit...

Realmente me ha impresionado como una persona, con esfuerzo, ganas i ilusión puede llegar alto. Tiene una voz fantástica. Me resentido embobada, como si fuera una niña pequeña a quien le cuentan un cuento. Transmite tranquilidad, las ganas que le pone. Como si nos estuviera echando un hechizo a todos.
Da gusto ves como una persona como ella se puede ganar la vida con la música.
Mi experiencia ha sido increíble y le apoyaría para que no lo dejara nunca, me ha marcado mucho, cuando la he escuchado hablar (da una imagen) y de repente ha comenzado a cantar . No aparenta ese talento y esa voz que tiene. Le diría que siguiera porque ha nacido para cantar.